Monday, February 29, 2016

მეექვსე დღე

          მიმდინარე მოდული დამეხმარა  გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები  რამდენიმე თვალსაზრისით: შეფასების სხვადასხვა ტიპების შექმნა,სხვადასხვა ცხრილების გამოყენაბა პრეზენტაციის  შეფასების  გეგმის შედგენის პროცესში.ამ მეთოდებს   ,მიზნების და შეფასების საშუალებებს გამოვიყენებ  პროექტებზე მუშაობისას.  შეფასების ეს ფორმები დამეხმარება მოსწავლის ძლიერი მხარის შენარჩუნებაში,სუსტი მხარი გაუმჯობესებაში .გავეცანით  წიგნში  მოცემული შეფასების ნიმუშებს.ამ ნიმუშების გათვალისწინებით პროექტებზე  მუშაობისას   მე ადვილად შევძლებ  შევქმნა ჩემს მოსწავლეებზე მორგრბული შეფასების რუბლიკების შექმნა.
        აგრეთვე დამაინტერესა ქულების მინიჭების გზამკვლევზე მუშაობამ.პროექტებზე მუშაობა მეხმარება უფრო სიღრმისეულად გავაგებინო ესა თუ ის მასალა.ამ მიზნის მისაღწევად ჩემთვის აუცილებელია   მეთოდების სწორად შერჩევა, რითაც მოსწავლეებს გაუადვილდეთ ამ პროექტზე მუშაობას.ეს აუცილებელია კარგი პროექტის  შესაქმნელად.
        ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შეფასების რუბლიკებზე .განვიხილეთ სხვადასხვა სახით მოცემული რუბლიკები.რუბლიკების  შექმნა ჩემთვის  რთული იყი ,ვიყენებდი მზად რუბლიკებს, ახლა უკეთ გავარკვიე. პროეტზე მუშაობისას  ტრენერის მითითებებს  გავითვალისწინებ,პრეზენტაციის შეფასების რუბლიკების შექმნისას.

1 comment:

  1. მოსწავლეთა შეფასება მე მგონი ძალიან რთულია. მართალია, შენსავით მეც ბევრი რამ გავიგე ამ ტრენინგზე. შენს დახმარებასაც ვისურვებდი. მე მგონი შენ უფრო მეტს მუშაობ. ძალიან კარგი პიროვნება ხარ, საინტერესო.

    ReplyDelete